Bedankt voor je donatie

Met je betrokkenheid motiveren we kinderen die een vader of moeder hebben verloren het leven te beleven te beleven.

Blijf op de hoogte van onze activiteiten. Volg Stichting WeesGelukkig op Facebook.

Iets om over na te denken voor later: nalaten

Stichting WeesGelukkig motiveert in nederland wonende kinderen die hun vader of moeder hebben verloren om het leven te beleven.
Je kan Stichting WeesGelukkig in je testament een legaat toekennen (een vast bedrag of percentage van je nalatenschap) of als erfgenaam benoemen (in dat geval krijgt de stichting de gehele of gedeeltelijke nalatenschap, eventueel samen met andere erfgenamen). Het opstellen van een testament doe je samen met een notaris die je over allerlei praktische zaken goed kan adviseren. Voor het opnemen van een goed doel in je testament is het belangrijk om te bepalen welk thema je aanspreekt. Goed om te weten dat Stichting WeesGelukkig de ANBI-status heeft en daarom vrijgesteld is van erfbelasting. Je nalatenschap komt dus voor 100% ten goede aan deze jonge kinderen.

Voor meer informatie staan we je graag te woord: Stuur een mail naar bestuur@weesgelukkig.nl