Bij je Favoriete Voetbalclub

stichting weesgelukkig

Bij je Favoriete Voetbalclub

Afgelopen zondag hebben we de 16 jarige Jarno blij gemaakt met zijn wens. Jarno is vorig jaar zijn vader verloren aan kanker. Samen met zijn broer en moeder woont Jarno in Hoensbroek en is sinds hij zich kan heugen een grote fan van Ajax. Vroeger samen met vader en opa en nu alleen met zijn opa.

Buurvrouw en goede vriendin van de familie Cindy heeft Jarno opgegeven voor een wensdag. Wij zijn afgereisd naar Hoensbroek om Jarno te verrassen met een t-shirt van Ajax en met de mededeling dat hij die zondag naar de Wedstrijd Ajax – GA Eagels mocht gaan. Ook de Ajax Foundation zelf heeft weer enorm meegedacht met de wensdag van Jarno met oa een gaaf goodies pakket van AJAX.

Samen met opa, Cindy en de zoon van Cindy zijn ze afgereisd naar Amsterdam waar ze hebben genoten van de wedstrijd Ajax – GA Eagels, De uitslag bleef 0-0 maar AJAX houdt nog steeds de koppositie. Een geslaagde wensdag voor Jarno.

Dank aan de donateurs, de Ajax Foundation en alle vrijwilligers die hebben meegewerkt aan deze wens.

…die net als Jarno een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren of op een andere manier te helpen.