Daisy in een Tesla

Wens rijden in een Tesla

Daisy in een Tesla

Vorige week zijn we afgereisd naar Almelo, daar hebben de 13 jarige Daisy blij gemaakt met haar wens. Daisy is op 1 jarige leeftijd haar moeder op een tragische wijze verloren. Omdat Daisy alleen met haar moeder leefde is ze bij haar lieve opa en oma gaan wonen. De wens van Daisy was al jaren om in een Tesla te mogen zitten en meerijden. Dat hebben wij natuurlijk voor haar geregeld. Met de Tesla van Robbert van Gompel van WATT Infra hebben we deze wens gerealiseerd. Bij aankomst hebben we kennisgemaakt met Daisy en hebben wij haar de ervaring van de Tesla laten meemaken. Zichtbaar onder de indruk van wat de auto allemaal kan heeft Daisy genoten.

Met stevige, maar passende snelheid zijn we rond gaan rijden in de buurt van Almelo en hebben alle vriendinnen van Daisy opgehaald om als verrassing naar Avonturenpark Hellendoorn te gaan. Daar hebben de meiden de rest van de middag heerlijk kunnen genieten. Na het pretpark zijn ze nog gestopt bij de McDonalds om vervolgens met volle buik weer terug te gaan naar Almelo.

Het was een succesvolle dag voor Daisy en haar vriendinnen. Bedankt donateurs en vrijwilligers die elke keer weer alles uit de kast halen om de wensen te realiseren.

…die net als Daisy één of beide ouder(s) verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren of op een andere manier te helpen.