Donatie Horizonverhalen

opbrengst voor goed doel Stichting WeesGelukkig

Donatie Horizonverhalen

Esther de Greef heeft een kinderboek uitgegeven. Mede omdat ze het haar vader op zijn sterfbed beloofd heeft. Hij is gestorven aan een hersentumor. Esther gaf kinderyoga en schreef thematische verhalen. Haar vader gaf aan dat het kinderen kon helpen en heeft Esther geïnspireerd om in actie te komen en daar Stichting WeesGelukkig bij te betrekken. Waarom, lees je in haar eigen woorden

“Ik ben een ouder verloren wel op latere leeftijd maar weet wat de impact is. Daarnaast geloof ik in beleving en dat dromen geleefd kunnen en mogen worden. Het bevalt me enorm dat jullie wensen in vervulling laten gaan en aangeven waarom wachten als ik later….had ik maar……het mag NU gebeuren. Alles past bij mijn leven en waar ik nu insta. Wij hebben ons huis verkocht en willen in het buitenland een plek oprichten voor creativiteit, bezinning enz…….we gaan dit waarmaken en inderdaad…..NU…..want het leven kan zo voorbij zijn. NU wil ik een klein bedrag doneren en 1 euro per verkocht boek aan jullie schenken.”

Horizonverhalen is een boek geschreven voor de doelgroep 7 tot 12-jarigen. De verhalen kunnen ingezet worden door diegene die met deze doelgroep werken of kinderen hebben in deze leeftijd. Het boek biedt de mogelijkheid om diverse levensthema’s en emoties met kinderen te bespreken. Ook zorgt het voorlezen van de verhalen en het uitvoeren van de oefeningen voor ontspanning. Alle info over Esther en haar boek Horizonverhalen lees je hier.

Esther de Greef (1980) is kinderyoga docente, kindercoach, voetreflextherapeut en meditatie docente. Momenteel (2021) volgt zij de opleiding tot Inner Singing facilitator en Yoga Nidra docente. Hedendaags organiseert zij ontspanningsavonden voor volwassenen en mantra avonden. Daarnaast geeft zij les in het leren spelen van mantra’s op de Ukelele. Muziek, zang en klank spelen een grote rol in haar leven. Een combinatie hiervan zet zij dan ook in tijdens haar lessen en coachsessies.

Esther bedankt voor je donatie. Hiermee gaan we mooie wensen laten uitkomen voor kinderen die hun vader en/of moeder zijn verloren.

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen…

…die een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren of op een andere manier te helpen.