Donatie ipv wijn en bloemen

Na vijf jaar deel uitgemaakt te hebben van de gemeenteraad trad de heer Frans Cuijpers twee jaar geleden aan als wethouder in de gemeente Heeze-Leende. Door de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen kwam er een einde aan zijn wethouderschap. De heer Cuijpers nam contact op met Stichting WeesGelukkig met de vraag of hij de volgende tekst onder aan de uitnodiging van zijn afscheidsreceptie mocht plaatsen:

“Frans vindt het fijn als u komt. Mocht u hem iets willen geven, dan graag een donatie aan de Stichting WeesGelukkig (NL 13 RABO 0317 8709 55). Deze vervult wensen van kinderen die een of beide ouders hebben verloren.”

We ontvingen in totaal een bedrag van € 695,- aan donaties.

Beste Frans, namens Stichting WeesGelukkig willen we je hartelijk bedanken voor dit geweldige initiatief. Op de agenda staan een aantal wensen van kinderen die een ouder hebben verloren die we binnenkort uit laten komen. Mede dankzij deze donatie kunnen we ze een enorm mooie dag bezorgen, en weer een positieve kijk op het leven geven. We hopen dat goed voorbeeld doet volgen. Bloemen vergaan en wijn gaat op, een kind dat zijn vader of moeder heeft verloren zal een positieve herinnering zijn of haar leven lang meenemen.

Foto: Margot van de Boer

Ook een jubileum of feest?

En wil je ipv bloemen en wijn ontvangen graag geld inzamelen voor Stichting WeesGelukkig? Neem contact met ons op voor bijvoorbeeld een donatiebox.