Er ging iets niet goed

Je donatie is niet goed verwerkt of je hebt je donatie geannuleerd.
Neem contact met ons op als je vragen hebt

Wil je liever niet met iDeal betalen of een automatische incasso afgeven, dan kan je ervoor kiezen om via internetbankieren zelf een bedrag over te maken of een periodieke overboeking in te stellen. In beide gevallen is het rekeningnummer:

NL 13 RABO 0317 8709 55
t.n.v Stichting WeesGelukkig

Iets om over na te denken voor later: nalaten

Met uw nalatenschap laat Stichting WeesGelukkig kinderen die een vader en/of moeder hebben verloren na een intense periode van verdriet een een positieve dag beleven. We laten hun grootste wens uitkomen, want wij vinden het belangrijk dat je niet bij de pakken neer moet gaan zitten als je nog een heel leven voor je hebt.

Ziet u, of heeft u, uw kinderen zien opgroeien? Dan is het fijne gedachte om na uw overlijden, Nederlandse kinderen te helpen die op jonge leeftijd een ouder hebben verloren. Voor Stichting WeesGelukkig zijn nalatenschappen een belangrijke inkomstenbron om ons beleid te kunnen blijven uitvoeren. Voor u is het een mooie gedachte om – als u er niet meer bent – toch een belangrijke bijdrage te kunnen leveren aan de toekomst van het leven van jonge kinderen. Stichting WeesGelukkig heeft een ANBI status, uw nalatenschap is daarom belastingvrij. 100% gaat naar de wensen van de kinderen.

Voor meer informatie staan we u graag te woord. Neem contact met ons op.