Donatie na overlijden

donatie na overlijden

Donatie na overlijden

De partner van Remco van der Heeft berichtte ons dat haar geliefde man op 58 jarige leeftijd is overleden. Zij vertelde ons dat Remco de activiteiten van Stichting WeesGelukkig al jaren volgt en ons doel een warm hart toedraagt. Remco wilde op zijn uitvaart geen bloemenzee, maar vroeg om een donatie voor Stichting WeesGelukkig.

Remco was werkzaam bij KPN en namens deze werkgever en collega’s ontvingen we een donatie van € 1000,-.

Namens het bestuur en de vrijwilligers van Stichting WeesGelukkig wensen wij alle nabestaanden veel sterkte met dit verlies. We zullen ervoor zorgen dat kinderen die een vader en/of moeder hebben verloren, de dag van hun leven gaan krijgen! We laten hun grootste wensen uitkomen en mede dankzij deze donatie zullen onuitwisbare herinneringen ontstaan!

…die een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren of op een andere manier te helpen.