Donatie Natuurbegraafplaats Schoorsveld

“Schoorsveld. Een plek waar je Brabant voelt. Waar de geur van de bloemen op de open velden je meeneemt naar eindeloze zomers van vroeger. Waar het bos je omarmt, en troost biedt. Waar de vennen verstild het leven weerspiegelen, en waar het water je tot rust brengt. En waar, als je stil bent, een ree of de ijsvogel je dag een beetje magischer maken.”

Dagelijks lopen veel nabestaanden over de prachtige velden om een bezoek te brengen aan hun begraven naasten. Bij Schoorsveld staat altijd gratis koffie en thee klaar. Bezoekers opperden een vrije donatie voor deze gratis service. Stichting WeesGelukkig werd gevraagd om langs te komen op de natuurbegraafplaats om deze ‘koffie & thee donatie’ in ontvangst te nemen en hiermee mooie wensen te laten uitkomen voor kinderen die hun vader en/of moeder zijn verloren.

Meer informatie over Natuurbegraafplaats Schoorsveld via deze link.

Bezoekers en Schoorsveld bedankt voor de donatie!

…die een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren of op een andere manier te helpen.