Donatie Verjaardagsfeest

donatie voor goed doel met kinderen

Donatie Verjaardagsfeest

Nu de maatregelen rond het Coronavirus zijn versoepelt kunnen we weer een feestje geven! We ontvingen een bericht van Frank en Nienke Janssen die de mogelijkheid aangrepen om eens goed uit te pakken na een lange tijd zonder een feest. Ze vierden allebei hun verjaardag en in plaats van cadeau’s vroegen ze de gasten om een donatie voor Stichting WeesGelukkig. We bezorgden ze een aantal afbeeldingen en een stapel flyers om de gasten te informeren over ons goede doel  en dat resulteerde in een verjaardagsdonatie van maar liefst € 600,-!

Frank, Nienke en alle gasten enorm bedankt voor jullie gulle donatie. Hiermee gaan we mooie wensen laten uitkomen voor kinderen die hun vader en/of moeder zijn verloren.

…die een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren of op een andere manier te helpen.