Een mooie herinnering aan papa

armbandje met as

Afgelopen woensdag zijn we naar Overloon gegaan voor de wens van Mike en Jake.

De jongens zijn pas een jaar geleden hun vader verloren. Voor Mike van 4 en Jake van 2 was het de wens om iets moois en blijvends van vader te mogen ontvangen. Om de kinderen ook lekker te laten genieten hebben we moeder, schoonmoeder en de kinderen uitgenodigd bij een pannenkoekenhuis waar zij konden genieten van een etentje.

Voor Mike en Jake hebben we prachtige knuffels met stof van de favoriete kleding van vader laten maken. De kinderen waren er superblij mee!
Daarnaast hebben de kinderen hebben een mooie armband gekregen met daarin de as van papa verwerkt. Ook voor moeder hebben we als extra verrassing een prachtige ketting laten maken met ook hierin as van haar man.

Het hele pakket hebben wij voorafgaand aan het etentje overhandigd, de kinderen kregen alles mooi in een bewaardoos samen met nog een boek waarin zij alle leuke, verdrietige, mooie en grappige herinneringen in kunnen delen. Een leeg boek voor papa dat ze kunnen vullen met herinneringen en gebeurtenissen…

Wij bedanken de vrijwilligers voor hun inzet en CrazyPatch en Wizshes donateurs voor het mede mogelijk maken van deze wens.

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Jake en Mike een vader en/of moeder verliezen. Deze wens voor Jake en Mike zouden we niet kunnen laten uitkomen zonder de inzet van onze vrijwilligers en donateurs. Wil je de volgende glimlach op het gezicht van een kind dat zijn vader en/of moeder is verloren mogelijk maken? Overweeg dan om een bedrag te doneren. Mag klein, groot, eenmalig of met regelmaat. Alvast bedankt.