Een verwenweekend voor Mayra

Afgelopen weekend was het voor de 16 jarige Mayra haar wensdag. Haar vader is overleden aan een erfelijke afwijking in 2014. Mayra was nog nooit in Amsterdam geweest en wilde daar graag met haar moeder naartoe. Dus hebben we om deze stad voor Mayra een leuke wens bedacht.

We ontmoette Maya en haar moeder in hotel Wester Villa  aan het centrum van de stad. Daar mochten ze samen het hele weekend verblijven. Na de kennismaking en een drankje, zijn Mayra en haar moeder op zaterdag de stad gaan verkennen. Om lekker wat te shoppen en gezellig wat te eten. Op zondag hebben ze ontbijt op de kamer gekregen, zodat ze later konden gaan genieten wat we voor ze geregeld hadden.

Eerst mochten ze samen naar het Anne Frank huis waar ze buiten de tickets ook nog een inleidend programma vooraf kregen om zo net wat wat meer te weten te komen over Anne Frank en het achterhuis. Na het serieuze werk was het tijd voor een heerlijke ontspanning! Lekker naar Rituals om daar te gaan genieten van Deep Relax massage en een gezichtsmassage. Een fijn verwenweekend voor beiden waar ze enorm hebben genoten van alle leuke activiteiten, alle goede gesprekken en al het lekkere eten!

Wij willen de vrijwilligers en donateurs bedanken en een speciale dank aan Wester Villa voor hun bijdrage aan de Wensdag van Mayra.

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Mayra een vader en/of moeder verliezen. Deze wens voor Mayra zouden we niet kunnen laten uitkomen zonder de inzet van onze vrijwilligers en donateurs. Wil je de volgende glimlach op het gezicht van een kind dat zijn vader en/of moeder is verloren mogelijk maken? Overweeg dan om een bedrag te doneren. Mag klein, groot, eenmalig of met regelmaat. Alvast bedankt.