Een wens vol Glamour

Goed doel steunen met kinderen

Een wens vol glamour

Afgelopen week mochten we na lange tijd weer aan de slag, een wens waarvan Nienke totaal niet op de hoogte was, waardoor het nog meer een verrassing voor haar was.  Nienke van de Sande  17 jaar komt uit Heeze en is in de zomer van 2019, geheel onverwachts op vakantie haar moeder verloren, haar lieve vriendinnen Lotte, Isa en Jinke vonden daarom dat het tijd was was om Nienke eens een zorgeloze dag te geven.

Nienke werd thuis in Heeze verrast en meteen meegenomen naar Mierlo waar zij bij Lenssen Manders mocht gaan shoppen voor een outfit. Na flink wat gepast te hebben, is er samen met de styliste Michelle gekozen voor een mooi setje. De wens ging verder door naar Nuenen waar bij fotostudio John Geven de visagieruimte de hele middag beschikbaar was voor Nienke en haar vriendinnen. Daar werd de tafel gedekt voor de lunch om zo met een volle maag te starten.

De visagie werd verzorgd door niemand minder dan Lieke Vrienten. Lieke heeft de meiden een top make-up gegeven, de haren verzorgd en gezorgd voor een geweldige look! Haar motto Pak die Shine paste dan ook goed bij de meiden. Na de make-up begon het echte werk. Daar kwamen ze binnen in een echte professionele fotostudio. Een fotostudio waar menig bekendheid heeft gestaan. Een indrukwekkend gebeuren en dan ook nog met fotograaf John Geven zelf! Hij wist precies wat hij moest doen om die meiden te laten shinen. Het was een fotoshoot waarbij het beste van al de meiden is vastgelegd!

Na de foto’s was het tijd om te relaxen met een drankje op het terras bij de Zwaan in Heeze. Nienke heeft samen met haar vriendinnen na kunnen kletsen over de hele dag. Een mooie herinnering die zij samen delen.

Geen Wens zonder samenwerking

Een extra bedankje aan alle betrokkenen en vrijwilligers. In het speciaal voor:

Mede dankzij jullie is de wens van Nienke super geslaagd!

…die net als Nienke een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren of op een andere manier te helpen.