Esmee ontmoet Suzan en Freek

Afgelopen vrijdag hebben we de wens van, Suzan en Freek fan, Esmee laten uitkomen. In april 2022 is ze haar moeder verloren. Op de uitvaart van haar moeder was het nummer ‘Goud’ te horen. Een vriendin van de moeder heeft ons gevraagd of we een ontmoeting met Suzan en Freek konden organiseren.

Onder het genot van een borrelplank hebben we in Eindhoven Esmee leren kennen en zijn daarna naar de locatie gegaan waar het optreden van Suzan en Freek was. Esmee mocht backstage voor de Meet & Greet en heeft gezellig gekletst met haar idolen. In de goodiebag die we voor haar gemaakt hadden zat onder andere een T-shirt dat natuurlijk gesigneerd moest worden door Suzan en Freek en er zijn flink wat foto’s gemaakt. Na de ontmoeting gingen we naar de zaal waar het fantastische concert startte. Esmee heeft volop genoten en meegezongen. Het was een geslaagde avond!

Voor het mede mogelijk maken van deze wens willen we onze vrijwilligers en donateurs bedanken en in het bijzonder het management van Suzan en Freek, voor de communicatie en de geweldige positieve herinnering die Esmee dankzij jullie heeft kunnen maken.

suzan en freek signeren t-shirt

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Esmee een vader en/of moeder verliezen. Deze wens voor Esmee zouden we niet kunnen laten uitkomen zonder de inzet van onze vrijwilligers en donateurs. Wil je de volgende glimlach op het gezicht van een kind dat zijn vader en/of moeder is verloren mogelijk maken? Overweeg dan om een bedrag te doneren. Mag klein, groot, eenmalig of met regelmaat. Alvast bedankt.