Goed Doel voor Dorpsquiz

Als opdracht voor de Dorpsquiz ging team “Kopje Koffie Glazenwasser?” op pad om een goede daad te verrichten. Afgelopen dinsdag verrasten ze Sandra & Daniël van Stichting WeesGelukkig uit Heeze met een bezoek. Dit team speelt de Dorpsquiz ook voor dit goede doel.

De stichting vervult wensen van kinderen die hun vader en/of moeder zijn verloren. Om te laten blijken dat er veel waardering is voor het werk van de stichting werd een heerlijke taart overhandigd. Uiteraard kon een echte goede daad niet ontbreken en ontvingen Sandra en Daniël een cheque. Deze vertegenwoordigt een waarde van een dag hulp door team “Kopje koffie glazenwasser?” bij het vervullen van een wens van een kind. Hierop werd zeer verrast, enthousiast en dankbaar gereageerd!

Goed doel voor dorpsquiz

Stichting WeesGelukkig laat wensen van kinderen die een ouder hebben verloren uitkomen. Mede dankzij donatie kunnen we ze een enorm mooie dag bezorgen, en weer een positieve kijk op het leven geven. We hopen dat goed voorbeeld doet volgen. Zamel geld in voor Stichting WeesGelukkig. Neem contact met ons op voor meer informatie en de mogelijkheden.