In het water met de dolfijnen

We gingen weer op pad voor een wens, ditmaal zelfs voor twee gezinnen. Uit één gezin de wensen van Ryan van 14 jaar en Syenne van 8 jaar. En Amy van 8 jaar uit het andere gezin.

Zij hadden alledrie de wens om met dolfijnen het water in te gaan. Afgelopen zondag was het dan zover. In Harderwijk bij het Dolfinarium vond de wensdag plaats. Meteen in de ochtend gingen Ryan, Syenne en Amy richting het bassin waar de dolfijnen zich bevinden. Na een uitleg van de dolfijnenverzorger over wat er allemaal zou gaan gebeuren, trokken de kinderen de speciale pakken aan. In het water mochten ze onder andere de dolfijnen aaien. Tijdens de uitleg hebben de kinderen wat trucs geleerd die ze in het water bij de dolfijnen hebben uitgevoerd. Daarna kregen ze nog een speciale rondleiding waarbij ze zelfs achter de schermen zijn gaan kijken.

Na de rondleiding stond er nog veel meer op het programma. Eerst hebben ze de prachtige dolfijnenshow bezocht en na de lunch zijn ze de shows van de walrussen en zeehonden gaan bekijken. Wat een spektakel! Ryan, Syenne en Amy hebben enorm genoten van een geweldige dag met prachtig weer.

Opnieuw een geslaagde wensdag, met dank aan alle vrijwilligers die hebben geholpen en een speciale dank aan de medewerkers van het Dolfinarium voor hun gastvrijheid.

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Ryan, Syenne en Amy een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren.