Jayson bij de Formule 1

Stichting voor kinderen Formule 1

Van de vader van de 13 jarige Jayson, die helemaal weg is van de Formule 1 en Max Verstappen, ontvingen we een bericht. Jayson is begin dit jaar zijn moeder verloren en zijn vader vroeg ons of we een positieve dag voor hem konden organiseren.

Een sponsor doneerde tickets voor de Super Friday van de Formula 1 Dutch Grand Prix in Zandvoort. Jayson en zijn vader waren al om 5.45 thuis vertrokken om direct bij de opening van het circuit om 9.00 uur aanwezig te zijn. Zo hoefden ze niets van het bomvolle programma te missen. De aangewezen plaatsen op de tribune konden niet beter! Recht tegenover de pit van Max Verstappen en op 10 meter afstand van de finish.

Na de vrije training van de Formule 2 en 3 en het showteam kwam de grote held van Jayson het circuit op: Max Verstappen! Jayson groette Max, bij elke keer dat hij voorbij de tribune reed, met gejuich en applaus! Onze vrijwilligers maakte Jayson na deze ervaring nog eens extra blij met een origineel Max Verstappen Red Bull T-shirt!

De vader van Jayson stuurde ons na afloop het bericht “Wat een dag. Ik kan jullie niet genoeg bedanken. Op de terugweg zei Jayson dat het de mooiste dag van zijn leven was. Ik vind het zo prachtig wat jullie doen.”

We willen graag alle vrijwilligers bedanken die zich voor deze wens voor Jayson hebben ingezet, en natuurlijk de sponsors en donateurs die o.a. deze tickets beschikbaar hebben gesteld. Wil je een van de volgende wensen sponsoren? Kijk hier hoe je ons kunt helpen een wens mogelijk te maken.

Die een vader en/of moeder verliezen. Deze wens voor Jayson zouden we niet kunnen laten uitkomen zonder de inzet van onze vrijwilligers en donateurs. Wil je de volgende glimlach op het gezicht van een kind dat zijn vader en/of moeder is verloren mogelijk maken? Overweeg dan om een bedrag te doneren. Mag klein, groot, eenmalig of met regelmaat. Alvast bedankt.