Jinthe gaat paardrijden

Afgelopen zondag was het voor Jinthe haar dag. Ze is nu 9 jaar en is, toen ze 5 jaar was, haar vader Richard verloren aan de gevolgen van melanoomkanker.

De wens van Jinte was om samen met haar vriendin Lieke een bosrit met de paarden te gaan maken bij Duinmanege van Poelenburgh. Samen met een begeleidster hebben ze een mooie rit gemaakt in de bossen van Schoorl. Voor het rijden was het uiteraard eerst het verzorgen van de paarden. Borstelen, bescherming om en uiteraard zadelen. Voor Jinthe geen problemen, dapper hielp ze overal mee waar ze kon.

Na de verzorging eerst een rondje in de bak om aan het paard te wennen en daarna meteen richting de bossen. Het rijden was mede door het mooie weer fantastisch om samen mee te maken. Bij terugkomst op de manege werden de zadels afgedaan, verzorgd en mochten zij samen met de moeders gaan genieten van een geweldige High Tea die voor hen was klaargezet met alles erop en eraan. Het was een geslaagde dag voor Jinthe waar ze enorm van heeft genoten.

Dank aan Duinmanege van Poelenburgh voor de gastvrijheid, de vrijwilligers en alle donateurs. Kijk hier als je ook een wens mede mogelijk wilt maken.

goed doel voor weeskinderen in nederland
kind gelukkig maken
goed doel paardrijden
donatie voor stichting met kinderen

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Jinthe een vader en/of moeder verliezen. Deze wens voor Jinthe zouden we niet kunnen laten uitkomen zonder de inzet van onze vrijwilligers en donateurs. Wil je de volgende glimlach op het gezicht van een kind dat zijn vader en/of moeder is verloren mogelijk maken? Overweeg dan om een bedrag te doneren. Mag klein, groot, eenmalig of met regelmaat. Alvast bedankt.