Kimberly gaat parachutespringen

beste goed doel voor kinderen

Een sprong dicht bij het hart

Afgelopen woensdag zijn we afgereisd naar Arnemuiden om daar kennis te maken met de inmiddels 18 jarige Kimberley. Kimberley heeft in 2017 haar moeder verloren aan kanker en in 2020 haar vader aan een hartstilstand. Samen met vader had Kimberley afgesproken om nog eens met zijn tweeën te gaan parachutespringen. Helaas heeft Kimberly dit nooit meer met vader kunnen doen.

De wens van de toen 17-jarige Kimberley was voor ons dan ook weer een mooie en bijzondere wens. Bij Skydive Zeeland hebben wij Kimberley samen met haar vriendin Malou en haar begeleider Nick mogen ontvangen. Meteen zat er een positieve stemming in en met flink wat zenuwen zijn we Kimberley gaan aanmelden voor de sprong. Omdat er nog één plek vrij was is begeleider Nick meegegaan, ook hij wilde springen en voor Kimberley super dat ze samen deze ervaring kunnen delen.  Om toch een stukje van papa mee te kunnen nemen had Kimberley een troosthart bij wat gevuld is met zijn as. Dicht bij haar hart om zo toch een beetje samen te kunnen springen.

Na de sprong, het enthousiasme en alle verhalen was het tijd voor een uitgebreide lunch. Nog gezellig wat gepraat, waarna het na de lunch weer tijd was om afscheid te nemen. Een bijzondere indruk heeft Kimberly achtergelaten bij de vrijwilligers. Met alles wat zij heeft meegemaakt en zo positief in het leven te staan maakt haar heel bijzonder.

We willen alle betrokken vrijwilligers en Skydive Zeeland hartelijk danken voor hun bijdrage en hun gastvrijheid. Wil je een van de volgende wensen sponsoren? Kijk hier hoe je ons kunt helpen een wens mogelijk te maken.

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Kimberly een vader en/of moeder verliezen. Deze wens voor Kimberly zouden we niet kunnen laten uitkomen zonder de inzet van onze vrijwilligers en donateurs. Wil je de volgende glimlach op het gezicht van een kind dat zijn vader en/of moeder is verloren mogelijk maken? Overweeg dan om een bedrag te doneren. Mag klein, groot, eenmalig of met regelmaat. Alvast bedankt.