Liv ontmoet Stuk

De helden van Stuk!

Afgelopen zondag, op de meest regenachtige dag van de zomer, mochten we de wens van de 11-jarige Liv uitvoeren. Liv is in 2018 haar vader verloren en moeder Patricia heeft haar aangemeld in de hoop dat haar wens in vervulling kon worden gebracht. Haar wens was het ontmoeten van Stuk! Liv is al jaren fan van Jachtseizoen en kijkt dan ook trouw met moeder alle afleveringen. We hebben kunnen regelen dat Liv samen met haar moeder en met de vrijwilligers konden gaan kijken naar een optreden van Stuk bij het jaarlijkse Tina Festival in Duinrell.

Liv was zenuwachtig want ze hoopte dat ze in ieder geval met Stuk op de foto kon. Ze wilde een plekje vooraan bij het podium, maar het werd beter want we mochten backstage! De tourmanager wachtte ons op en daar waren de helden van Stuk. Liv kon haar tranen niet meer bedwingen en er volgde een dikke knuffel door Giel de Winter en Stefan Jurriens. Zij hebben Liv getroost, wat gekletst samen en als klap op de vuurpijl mocht Liv tijdens het optreden backstage blijven. Door alle meiden van het Tina festival werd er goed voor haar gezorgd.

Het optreden was spetterend en meer dan geweldig. Wat een energie kwam daar van het podium vandaan. Vanuit de beste plek heeft Liv samen met haar moeder van heel dichtbij kunnen genieten. Na het optreden was het tijd om afscheid te nemen. Liv heeft zo vaak gezegd dat ze enorm dankbaar was voor de mooie wens die we voor haar hebben laten uitkomen. Het was weer een geslaagde wensdag!

Alle vrijwilligers, donateurs, Tina Festival en (het management van) Stuk die zich voor deze wens voor Liv hebben ingezet: Bedankt! Wil je een van de volgende wensen sponsoren? Kijk hier hoe je ons kunt helpen een wens mogelijk te maken.

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Liv een vader en/of moeder verliezen. Deze wens voor Liv zouden we niet kunnen laten uitkomen zonder de inzet van onze vrijwilligers en donateurs. Wil je de volgende glimlach op het gezicht van een kind dat zijn vader en/of moeder is verloren mogelijk maken? Overweeg dan om een bedrag te doneren. Mag klein, groot, eenmalig of met regelmaat. Alvast bedankt.