Lunchen met Loiza Lamers

Onmoeting met Loiza Lamers

Lunchen met Loiza Lamers

Afgelopen maandag was de wensdag van de 13 jarige Fay. Fay is in november 2019 haar moeder verloren. Samen met de andere moeder van Fay en een vriendin van de familie zijn we op pad gegaan.

Fay is een enorme fan is van model Loiza Lamers en we hebben een ontmoeting kunnen regelen, met een lunch, bij Piqniq in Amsterdam.

Maar eerst werd Fay door Manon, één van de eigenaressen van Schoonheid Heeze, opgemaakt en heeft ze beautytips gekregen. Opgemaakt in stijl op naar de volgende afspraak: Piqniq in Amsterdam. Daar hebben we genoten van een geheel verzorgde high tea. De thee, broodjes en lekkers stonden klaar voor iedereen. En daar ging Fay’s wens ging in vervulling, Loiza schoof aan met al haar gezelligheid. Vanaf het moment van ontmoeting is het gesprek niet stil gevallen. Fay mocht alles aan Loiza vragen en overal werd antwoord op gegeven! Het was een leuke middag met heel veel indrukken waar Fay nog enorm van heeft kunnen nagenieten.

Deze wens voor Fay is mede mogelijk gemaakt door de hulp van Schoonheid in Heeze, Piqniq Amsterdam en uiteraard het management van Loiza.

Uiteraard ook speciale dank voor onze vrijwilligers en donateurs.

…die net als Fay een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren of op een andere manier te helpen.