3205 kinderen

Vieren dit jaar voor de eerste keer Moederdag zonder moeder…

De ochtend van Moederdag…

Stiekem uit bed sluipen en samen met papa croissantjes maken, een glaasje jus d’Orange inschenken, een eitje koken en met je zelfgemaakte tekening en gedicht op het dienblad leggen. Dan op je tenen de trap op naar de slaapkamer waar mama nog ligt te slapen. Zachtjes de deur opendoen en dan ‘Fijne Moederdag’ roepen!

Dat zal voor ruim 3200 Nederlandse kinderen dit jaar anders zijn.  Dit wordt hun eerste moederdag sinds hun moeder is overleden.

Kan jij Moederdag wel met je moeder vieren?
Geniet dan met volle teugen van deze dag en verwen haar, maar denk ook even aan die kinderen die heel graag een ontbijtje op bed hadden willen brengen. Stichting WeesGelukkig helpt deze kinderen om na het verschrikkelijke verlies om je moeder te verliezen, een positieve herinnering te creëren.

Lees meer over Stichting WeesGelukkig en lees hier hoe je kunt bijdragen.

STEUN STICHTING WEESGELUKKIG

Sommige wensen kunnen we gratis laten vervullen, er zijn ook wensen die geld kosten om uit te voeren. We krijgen niet alles voor elkaar met gesloten portemonee. Om zoveel mogelijk (half)wezen hun leven te laten beleven zijn donateurs zoals jij van belang om ons de wensen te kunnen uitvoeren. Zelfs een klein bedrag helpt.