Rondvlucht in een helikopter

We zijn de wens gaan vervullen van de 11 jarige Joep die in 2015 zijn vader heeft verloren. Joep heeft zelf samen met zijn moeder de wens ingestuurd. De hele familie zat op het vliegveld in Hilversum te wachten tot het grote avontuur van Joep kon beginnen. Hij wilde namelijk meevliegen in een helikopter.

Na een drankje en de kennismaking met de familie wat het dan zover, Joep mocht twee vluchten met helikopter maken. Bij Ryfas Helicopters werden wij dan ook hartelijk welkom geheten en stonden ze klaar voor de eerste vlucht, samen met vrijwilliger Wout van Stichting WeesGelukkig. Vlucht 1 ging richting Utrecht en bij het opstijgen van de helikopter kon Joep meteen al het dak van het stadion van zijn favoriete voetbalclub AJAX zien. Ook heeft piloot Nick van Ryfas veel verteld over alle knopjes en over het vliegen met een helikopter. Daarna mocht broertje Duuk mee met vlucht 2. Samen met Joep vlogen ze over de groene velden van Nederland met een prachtig uitzicht en ondertussen de interessante informatie van Nick over de hoofdtelefoons.

Na het vliegen was er genoeg te vertellen! Vrijwilligster Patty had de tafel gevuld met een goede lunch voor iedereen. Joep kon samen met iedereen nog nagenieten van zijn wensdag. Voor Duuk wat het nu al de mooiste dag van het jaar.

Een geslaagde dag, die mede dankzij de vrijwilligers van Stichting WeesGelukkig mogelijk kon worden gemaakt, én een speciale dank aan Ryfas Helicopters.

Die een vader en/of moeder verliezen. Deze wens voor Joep zouden we niet kunnen laten uitkomen zonder de inzet van onze vrijwilligers en donateurs. Wil je de volgende glimlach op het gezicht van een kind dat zijn vader en/of moeder is verloren mogelijk maken? Overweeg dan om een bedrag te doneren. Mag klein, groot, eenmalig of met regelmaat. Alvast bedankt.