SantaRun 2018

De Santa Run 2018 voor Stichting WeesGelukkig

Ook dit jaar is er weer een Santa Run georganiseerd door Rotaryclub Heeze voor het Goede doel. Dit jaar is de opbrengst voor Stichting WeesGelukkig. Deze stichting zet zich in voor wezen en halfwezen om hen een onvergetelijke dag te bezorgen na het verlies van één of beide ouders.

De Rotary Santa Run is een fun run waarbij de deelnemers verkleed als kerstman, een parcours (hard)lopen voor het goede doel. Honderden kerstmannen en kerstvrouwen liepen zaterdag 23 december een eenvoudig parcours van ongeveer 2,5 kilometer. Sommigen wandelend, met of zonder hond, anderen met een kinderwagen of een rolstoel maar allemaal met hetzelfde doel….het goede doel!

Het was wederom een prachtig gezicht om de roodwitte zwerm door het Heezer buitengebied te zien lopen. Jammer van de regen die er viel maar de sfeer was er niet minder om en uiteraard was de echte kerstman ook aanwezig. Burgemeester Paul Verhoeven het startschot gaf voor deze ‘kerstmannenloop’. Na afloop was er voor iedere deelnemer een herdenkingsmedaille aan deze vierde Rotary Santa Run. Ook volgend jaar zal er weer een Santa Run gehouden worden in Heeze.

De organisatie is de exacte opbrengst aan het berekenen en zal binnenkort bekend gemaakt worden.

Ook een evenement organiseren?

En wil je graag geld inzamelen voor Stichting WeesGelukkig? Neem contact met ons op voor bijvoorbeeld een donatiebox.