Doe mee met de Santa Run

Doe mee met de Santa Run 2018

Ook dit jaar zal er weer een grandioze Santa Run georganiseerd gaan worden door Rotaryclub Heeze voor het Goede doel. Dit jaar gaat de Santa Run haar evenement combineren met de jaarlijkse Sylvesterloop, die zal plaatsvinden op 23 december 2018. Beide organisaties zijn zeer enthousiast over hun voorgenomen samenwerking en zijn ervan overtuigd dat zij elkaar kunnen versterken!

Zowel de Sylvesterloop als de Rotary Santa Run vertrekken dit jaar vanaf camping Heezerenbosch. De start van de Sylvesterloop is om 11.00u. en die van de Santa Run om 11.15u. Samenkomst van alle Kerstmannen- en vrouwen is gepland vanaf 10.30. De route gaat door het Heezer natuurschoon en zal ook over de camping gaan om uiteindelijk weer uit te komen bij de receptie van camping Heezerenbosch.

Wanneer de deelnemers over de finish komen krijgen zij een prachtige medaille en kan men op de foto met de Kerstman en kan deze foto naderhand worden besteld. Het belooft ook dit keer weer een grandioos spektakel te worden dus noteer zondag 23 december 2018 alvast in je agenda.

Het Goede Doel dit jaar is Stichting WeesGelukkig uit Heeze. Deze stichting zet zich in voor wezen en halfwezen om hen een onvergetelijke dag te bezorgen na het verlies van één of beide ouders. Wil je op de hoogte blijven volg dan de Rotary Santa Run op Facebook of kijk op www.heeze.rotarysantarun.nl voor meer informatie. Wil je alvast een Santa Runpak reserveren, stuur dan een e-mail naar peter@scheepbouwervanzon.nl of loop even binnen bij Hostellerie Vangaelen in Heeze.

Ook een evenement organiseren?

En wil je graag geld inzamelen voor Stichting WeesGelukkig? Neem contact met ons op voor bijvoorbeeld een donatiebox.

2018-11-24T17:16:11+00:00

Steun Stichting WeesGelukkig

Overweeg je een klein goed doel met ANBI status te steunen? Doneer aan Stichting WeesGelukkig. > Klik hier <