Met een personal shopper op stap

Op en Top gestyled

Afgelopen vrijdag zijn we op pad gegaan met de 14 jarige Noa. Noa is in 2015 haar vader verloren aan een hartaanval. Wat Noa super vindt is net als alle andere meiden, shoppen! De wens van Noa was een lekker dagje “Noa”. Wij hebben geregeld dat Noa voor één dag een styliste ter beschikking had. Na een kennismaking met Elise van X- Styling Image werd Noa helemaal één gemaakt in de wereld van de styling. Ze heeft een kleuradvies gekregen en aan de hand van een boekje werd er duidelijk van wat voor soort kleding Noa houdt.

Na het middageten wat het tijd voor het echte werk en werden de winkels in Den Bosch van voor tot achter uitgepluisd voor een outfit voor Noa! Met een kledingbudget op zak heeft Noa samen met Elise flink wat winkels doorlopen met uiteindelijk een mooi resultaat. Samen met haar moeder heeft Noa mogen genieten van een dagje “Noa”.

Dankzij onze donateurs en het organisatietalent van de vrijwilligers een geslaagde dag met flink wat tassen en een herinnering die Noa nooit meer zal vergeten!

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Noa een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren.