Speculaaspoppen voor personeel 2018-11-08T15:25:07+00:00

Bestel Speculaaspoppen
en steun Stichting WeesGelukkig

Steun Stichting WeesGelukkig en verras je relaties en personeel tijdens de Sinterklaasperiode met een professioneel gebakken flinke speculaaspop met een afmeting van 50 cm en een gewicht van 500 gram. De speculaaspop bestel je voor slechts € 5,- per stuk (inclusief BTW). Iedere pop is los verpakt in een kartonnen doos en voorzien van een sticker met een speciale boodschap dat met iedere pop Stichting WeesGelukkig wordt gesteund. Bestellen kan tot 15 november. Betalen via iDeal of factuur. Bezorging op de dag van je keuze in de week voor Sinterklaas. Vragen? Stuur je een mail naar bestuur@weesgelukkig.nl.

Onder anderen deze bedrijven kochten vorig jaar Speculaaspoppen. Doe ook mee!

Bestellen

12 grote Speculaaspoppen (doos)

60,00

Verras uw personeel en steun Stichting WeesGelukkig. Een grote speculaaspop kost € 5,- (inclusief BTW). Bestelling per doos van 12 stuks (12 x € 5 = € 60). Levering in de week voor Sinterklaas.

Steun Stichting WeesGelukkig

Overweeg je een klein goed doel met ANBI status te steunen? Doneer aan Stichting WeesGelukkig. > Klik hier <