Daar zijn de Speculaaspoppen

De afgelopen weken hebben we enorm veel reacties gehad van bedrijven en particulieren die Stichting WeesGelukkig willen steunen. Net als de speculaaspoppenactie van vorig jaar hebben we ook dit jaar de Speculaaspoppenactie. Een flinke speculaaspop van 500 gram en 50 cm groot voor maar 5 euro. Er zijn enorm veel bestellingen geplaatst. Vandaag kwam de bakker alle speculaaspoppen brengen. Op dit moment staan de dozen tot aan het plafond gestapeld.

De volgende stap is op de duizenden poppen een sticker plakken zodat duidelijk is wie de afzender is, en wat Stichting WeesGelukkig inhoudt. Dank allemaal voor het bestellen, we gaan aan de slag en de planning maken om alles voor 5 december te bezorgen.

speculaaspoppen goed doel
wat is een echt goed doel

Stichting WeesGelukkig laat wensen van kinderen die een ouder hebben verloren uitkomen. Mede dankzij donatie kunnen we ze een enorm mooie dag bezorgen, en weer een positieve kijk op het leven geven. Doneer aan een echt goed doel. Neem contact met ons op voor meer informatie en de mogelijkheden.