Thumbs up!

Cadeau. Omdat we zo positief zijn

Cadeau!

We zijn al een tijd aan het bedenken wat nu dé gadget is voor Stichting WeesGelukkig waarmee we onze boodschap kunnen uitdragen en waar je ook echt iets aan hebt. Zo’n gadget dat je als klein cadeautje kunt achterlaten bij besprekingen met bedrijven die de stichting willen steunen, maar dat tegelijkertijd ook geschikt is als herinnering voor de kinderen waar we de wensen voor laten uitkomen. We hebben tientallen websites met merchandise bekeken en stapels brochures doorgebladerd maar hét ding konden we niet vinden.

En wat schets onze verbazing. Daar is ineens een doos vol met… duimpjes aan een sleutelhanger! Geregeld en betaald door Bewonersvereniging In de Bergen uit Eindhoven. ‘Omdat Stichting WeesGelukkig zo’n positieve stichting is die zich inzet voor kinderen die hun vader of moeder hebben verloren’ hebben we een doos vol met duimen ontvangen waarop het logo van de stichting gedrukt is. Inclusief een lampje (voor het licht in de duisternis). Geweldig! Dat is precies de gadget die bij ons past.

Dankjewel enne… ‘thumbs up!’

Wil je zo’n positieve duim?

Doneer € 25 aan Stichting WeesGelukkig en we sturen je zo’n positieve duim mét lampje aan een sleutelhanger. Dankjewel!

Doneer