Jubileum 25 jaar

Een bijzondere dag

Uitvaartbureau Jan Fiddelaers bestaat dit jaar 25 jaar. Viert een uitvaartonderneming dan feest? Jazeker!

Ze organiseerden een middagcongres ‘Ik rouw van jou: verlies en rouw bij volwassenen’ in Rouwcentrum Fiddelaers in Heeze. De volledige opbrengst van deze middag werd geschonken aan Stichting WeesGelukkig. Het congres werd geleid door rouw- en verliesdeskundige Riet Fiddelaers – Jaspers. Ze ging in gesprek met ervaringsdeskundigen Daniël Smulders en Sandra Verbeek. Zij verloren beiden hun partner en vader/moeder van hun jonge kinderen. Er werden verhalen gedeeld en ervaringen uitgewisseld. Het werd een interessante middag voor iedere volwassene die een verlies van dichtbij heeft meegemaakt, of het nu een partner, ouder of een kind is.

Dankjewel voor de de organisatie en voor de uitnodiging om de aanwezigen met de ervaringsverhalen van Sandra en Daniel, de oprichters van Stichting WeesGelukkig, te kunnen inspireren. De middag eindigde met de overhandiging van een cheque met een donatie van € 400,- voor Stichting WeesGelukkig.

Ook een jubileum of feest?

En wil je ipv bloemen en wijn ontvangen graag geld inzamelen voor Stichting WeesGelukkig? Neem contact met ons op voor bijvoorbeeld een donatiebox.