WeesGelukkig laat vier wensen uitkomen

Van stoere sportwagen tot paardrijden

Vier wensen op één middag

Stichting WeesGelukkig laat de grootste wens uitkomen van kinderen die een vader en/of moeder zijn verloren. Een viertal wensen van één gezin werden uitgevoerd. In 2012 zijn de kinderen van fam. Groen uit Spaubeek hun vader verloren aan een ziekte.

De ontmoeting vond plaats bij de manege Meulendijks in Heeze. Daar werd de eerste wens van de dag vervuld. Femke van 9 jaar wilde graag paardrijden. Loes van de manege heeft Femke les gegeven, leren paardrijden en van alles over paarden vertelt.

Om 12 uur reden er twee auto´s voor. Een knalgele Porsche 911 Carrera T en een Aston Martin Vantage. Wens twee ging in vervulling! Lucas van 16 jaar en zijn broer Elroy zijn wild van snelle auto´s en mochten meerijden en een bezoek brengen aan de Porsche showroom.

De derde wens was van de 15 jarige Emma. Ze wilde graag gestyld worden. De wens van Emma vond plaats bij de kledingwinkel/giftshop Ratatouille, daar werd zij hartelijk ontvangen door eigenaresse Josje. Samen met Sanne de styliste, heeft Emma een super leuk outfit uitgezocht dat ze mocht houden. Als finishing touch heeft Heidie van H&M Haarmode/ Wetlook gezorgd voor een te gek kapsel met bijpassende make-up.

Bij de heerlijke afsluitende lunch bij café De Zwaan ging nog één wens vervulling. Elroy, de oudste van de vier kinderen, wilde graag een aandenken aan zijn vader. Daniel-Art schonk een schilderij met daarin de songtekst verwerkt van het lievelingsnummer van de vader van alle kinderen.

Een eind was gekomen aan een wederom succesvolle wensdag van stichting WeesGelukkig, weer is het gelukt om een wensdag tot een goed einde te brengen!
Wij willen als stichting een speciale dank uitbrengen naar alle betrokkenen bedrijven. mede dankzij hen is het gelukt deze wensen mogelijk te maken, speciale dank aan:

Manege MeulendijksUniqarRatatouille Heeze, H en M Haarmode/ Wetlook Tapperij de Zwaan en Daniel-art uit Heeze. Ook een speciale dank aan alle andere die mede door hun belangeloze inzet de wens tot een groot succes hebben gebracht.

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Elroy, Lucas, Femke en Emma een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben deze wensen uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren.