Opbrengst carnavalsschilderij voor Stichting WeesGelukkig.

Wethouder van cultuur Toon Bosmans heeft het eerste exemplaar uitgereikt gekregen van de allereerste carnavalsposter voor de hele gemeente Heeze-Leende. Kunstenares Martine van Noort maakte het schilderij waarvan in totaal 1111 posters zijn gedrukt die verkrijgbaar zijn bij bijna alle sponsoren die op de poster vermeld staan.
Goede doel
Het schilderij is te koop. De gehele opbrengst gaat naar het goede doel. Stichting WeesGelukkig. Daniël Smulders en Sandra Verbeek waren beiden aanwezig bij de presentatie maandagmiddag in het gemeentehuis in Heeze om uitleg te geven over de stichting die zich inzet voor (half)wezen. Kinderen die op minderjarige leeftijd één of beiden ouders verliezen. Ook zijn er flessen wijn te koop met daarop de afbeelding van het schilderij. Leuk om te geven en te krijgen maar ook hiermee steunt u het goede doel.

In februari zal de uitkomst van de veiling bekend gemaakt worden.