Wens aanvragen 2018-11-24T17:13:56+00:00

Vraag een Wens aan

Stichting WeesGelukkig geeft (half)wezen een motivatie om het leven te laten beleven.

Als je als kind je vader of moeder verliest kan de wereld voor je instorten. “Later als ik groot ben” kan er dus heel anders uitzien. Stichting WeesGelukkig laat de wensen van deze kinderen uitkomen. Het gaat niet om een nieuwe smartphone, dure sportschoenen of een spelcomputer, maar om belevenissen waar je nu van zegt ‘dat zou ik nog wel eens willen doen’. Niet wachten tot later, maar nu!

Er zijn vier voorwaarden: Het kind is niet ouder dan 18 jaar, is wees of halfwees en woont in Nederland. De Belastingdienst heeft Stichting WeesGelukkig aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI status). Een gestelde voorwaarde voor deze status is dat het gezinsinkomen van ouder of voogd maximaal 110% van het wettelijk minumum mag zijn. Ondanks het enthousiasme en onze inzet kunnen we niet alles voor elkaar krijgen. Mochten we niet met een wens aan de slag kunnen dan informeren we je daar zo snel mogelijk over.

Gegevens van het kind:

Omschrijving van de wens
Voornaam
Achternaam
Straat
huisnummer
Postcode
Woonplaats
Geslacht
Geboortedatum
Wie is overleden
Datum van overlijden