Wens Faja

Faja wil de pinguins voeren

Faja voert de pinguins

Afgelopen zondag was het zover voor Faja. Haar wens was het voeren van de pinguïns. Omdat pinguïns stressgevoelige dieren zijn was het vooraf niet aan te geven of deze wens wel zou lukken.

Faja is op 5 februari 2015 haar vader verloren aan een hartstilstand te danken aan de ziekte van brugada. Samen met de moeder en de zus van Faja zijn wij naar Wildlands Emmen geweest. Dierenverzorgster Wanda heeft Faja onder haar hoede genomen en alles over de pinguïns verteld. Na het verhaal zijn ze met de nodige vis vertrokken naar het verblijf van de pinguïns. En… ze hebben genoten van het voeren. De pinguïns hebben gulzig gegeten uit de hand van Faja.

Nog een extra excursie met veel informatie bij de nijlpaarden heeft de dag compleet gemaakt!

Wij willen alle betrokkenen hartelijk danken voor het realiseren van deze wens, met speciale dank aan Wildlands in Emmen.

Per jaar zijn er alleen al in Nederland 6000 kinderen die net als Faja een ouder verliezen. Stichting WeesGelukkig laat deze kinderen het leven van een positieve kant zien door hun grootste wens uit te laten komen. We hebben Faja’s wens uit kunnen laten komen door betrokken donateurs. Overweeg ook om een bedrag te doneren.